Alla inlägg den 1 februari 2013

Av Fredrik - 1 februari 2013 20:03

Efter en tuff vecka och längtan efter hemmets lugna vrå kallar plikten in hustrun för en jobbnatt...tråkigt men så är livet!! Som om det inte skulle vara nog tråkigt så kommer samtidigt media med en ny onödig underfundig löpsedeltext.....:vabbruari...som menar att man under denna månad vårdar sina sjuka barn istället för att vara på sitt arbete. Har nog inte mått så illa sedan Västerviks handel tog fram en tomte mitt i sommaren bara för att man då fick skatteåterbäringen i juni istället för i december och denna enligt nämnd organisation tillhörde dom och med tomten skulle De tydliggöra att så var fallet!!

Och nu tänkte jag kolla några nyheter och det senaste men efter muthärvor, aftonbladetrapporter om elände och fruktansvärt behandlande av redan utsatta människor så skiter jag i det och lyfter istället dom faktiskt bryr sig om andra.

Trevlig helg önskar sonen och jag!



Av Fredrik - 1 februari 2013 15:45

...så är det det andra!
Den förb... solen i ögonen som stör då jag försöker köra bil!
.....ett problem jag gärna upplever igen!

Av Fredrik - 1 februari 2013 09:29

Det är något med en klarblå himmel( se bild).
....nu önskar man ju att man kunde vara ute och ta del av den....., men man kan ju inte få allt!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards