Direktlänk till inlägg 25 januari 2013

Fredag!

Av Fredrik - 25 januari 2013 19:42

...och denna dag vill jag tillägna mina fantastiska arbetskamrater!(men jag glömmer inte heller min vän och träningskamrat för att vi är så duktiga och går in i ny träningsform from måndag!)

Tack för vintipset som jag med glädje delar ut:  

passar perfekt till ett väl tillagat vildsvin(tack igen) , med enastående recept på röra till det(tackar)!

Efter en krävande ....(mycket!)...vecka är det äntligen helgvila och jag kan bara lite i smyg vara avundssjuk på hon som just nu (!) packar för thailand.

Veckan har varit omtumlande och full av intressanta möten, upplevelser och intryck. Kul, peppande och lite(pyttelite) slitsamt!

Det har varit och är kallt nu.

Vi här hemma laddar för storslaget kalas i morgon och vill passa på att önska en bra och batteriladdande helg.

Varsågoda:

Kärlek är ett lotteri, vill man vinna - måste man i alla fall spela

Kärleken är som en cirkel - den tar aldrig slut

Kärlek är det enda som ökas när man slösar på det

Lär dig livets svåra gåta, älska, glömma och förlåta Lär du dig de rätta orden, blir du lycklig här på jorden

Lev livet för fan innan livet lever fan med dig

 ...och: Kom ihåg att lycka är ett färdsätt, inte en destination.

........gladiatorerna på schemat, ....hej!

F!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Fredrik - 20 februari 2013 21:56

Tuff dag! Har väl egentligen inte presterat mycket mer än hemgjorda nötfärsburgare ikväll.....och mycket mer ska det inte bli. En vecka kvar till plusgrader säger dom men som Toms tivoli sjöng: Jag tror dom ljuger! Ave! ...

Av Fredrik - 19 februari 2013 23:12

Mycket gnägg om häst i maten nu!....slutsnackat om det så vi galopperar raskt mot nästa hinder: snön! 9 sekundmeter och snö! Skitväder. Fn 3 minus och jag är riktigt, riktigt less på skitvädret. Om vi spinner vidare på aktuella ämnen så är just nu r...

Av Fredrik - 11 februari 2013 22:22

vi har snö och nu är det -15! ......ingen utejogging här inte!....men det är ont om mördarsniglar! GoAfton! ...

Av Fredrik - 4 februari 2013 18:56

Så här lyder min variant av knäckbröd: 2,5 dl grovmalet rågmjöl, 2 dl havregryn, 1,3 dl linfrön, 1,3 dl pumpfrön, 1 dl sesamfrön, 1 msk salt, 1,5 msk senapsfrön och 6 dl ljummet vatten. Blanda ihop och bred ut tunt på bakplåtspapper på 3 plåtar. ca 1...

Av Fredrik - 1 februari 2013 20:03

Efter en tuff vecka och längtan efter hemmets lugna vrå kallar plikten in hustrun för en jobbnatt...tråkigt men så är livet!! Som om det inte skulle vara nog tråkigt så kommer samtidigt media med en ny onödig underfundig löpsedeltext.....:vabbruari.....

Ovido - Quiz & Flashcards