Alla inlägg den 9 januari 2009

Av Fredrik - 9 januari 2009 22:01

part 95!

Hedmanexet visade ju status redan vid titeln författare men Daniel da silva är ju skitduktig så det rättar ju till problemet!

Då har man sett precis allt av det man inte ville så trevlig helg då, alla och vi ses här i morgon.

BlondinBella hängde ju löst ikväll med sina 1,5 miljoner läsare så man märker ju att kvalitet vinner i längden, eller?................!....

Av Fredrik - 9 januari 2009 21:45

 (E.Höglund). men ändå måste man ju säga stackars tobias som vann förra året och sen då.................Laila Bagge. ....................Kommentarer!!?.... Vill Ni höra mina?? ....................JaAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAA1 så ska det gå till!

Bässssasssst!

......och så ringde Roos!- jag bloggar vidare om honom i morgon- satan vad han lyfte kvällen-om ni har otur lägger jag ut alla våra videos på bloggen.

Mojje-TV4-killen som spelar o sjunger.--Kanon

Av Fredrik - 9 januari 2009 21:16

George scott-du är som Rocky-hallå, och inteprecis mewn vafaan och halledunanemejoch som juryn sa: lite trippigt och så sa min hustru och Tony Irving tjatar och så kom linda Haglung-----FANTASTISKT!- henne gillar jag ......och sen kom Morgan Alling, med ett dansproffs så in i helvete duktig tills hon pratar- men bra!..............................................
..................................................
.....

Av Fredrik - 9 januari 2009 20:49

Snacka om att bli överraskad. Gry var inte prog.ledare till eländet och näste man var.......................Carl-Jan Granqvist!

Visst, det var skitdåligt men partnern hade snygga ben och näste var blondinBella som oxå hade snyggaben och varför inte när man är 18 som hustrun sa. 1.5 miljoner bloggläsare dagligen borde ju göra denne deltagare farlig även om hon har en pojkvän som numera lyssnar till namnet brunettberra enligt David elenius..ö........................................
..................................................
.....................................

Av Fredrik - 9 januari 2009 20:17

-www.bubbelmoral.jaggörintesomjagsägeroch jagändrarmigändåochtrointeettord..................
....com!

JAG SÅG PROGRAMHELVETET!

Hasse aro- skulle aldrig efterlysa honom eftersom jag inte vet vad jag ska med honom till, Världens starkasteMagnus-visst, enastående och härlig som alltid, Kitty Jörbrink-Hallå-Vadå---och Varför. Helt i nödan och kliv tillbaka till montering av mixer eller annan bruksmaskin där ingen ser eller lider.......fortsättning följer kanske..........

Av Fredrik - 9 januari 2009 18:08

....är för mig en ny bekantskap-och en trevlig sådan! förutom att han visar gott omdöme(som alla ni andra som läser detta) genom att besöka min sida så har han en egen som jag tycker är grym. Besök honom gärna-jag har lagt upp länk här till höger.

Ledig dag idag. Egentligen vet jag inte varför eftersom frugan började 11 och dagis är öppet. det gick visst av bara farten när vi satte julledigheten på jobbet. Jag jobbade i alla fall hemifrån fram till lunch och sen fixade jag med lite ärenden med trasiga ljudprylar och annat måste resten av dagen. Bra rep igår, förresten-bandet(www.nomoreangel.com) jobbar med ett nytt medley och det kan bli ruskigt bra tror jag. Är det någon som behöver ett ruggigt bra ösigt coverband så kontakta oss. Vi funkar i de flesta sammanhang tror vi!

Sotar var här förut och satan vilket coolt jobb dom har. Visst det är ju kallt o jävligt o halt o tråkigt o........ok-det kanske inte är så coolt men bara att få glida omkring o va lite "det här var ju sotigt så in i helvet-elda bara med torr ved och se till att spjällen är öppna-dom här moderna husen e ju så jävla täta att det blir dåligt med självdrag men du har ju en keddy o det är förbannat bra grejjer" är ju i alla fall lite ballt. Trevlig yrkesman.

Nu ska jag ta en pilsner och göra allt jag kan för att undvika "let´s dance" f r o m idag och sen hela säsongen.

Som avslutning vill jag bara kommentera artikeln i västervikstidningen ang. dålig arbetsmilö i kyrkans hus och jag menar att det är väl som vanligt arbetsgivarens ansvar. Ring Gud o klaga !

Frippen!



Ovido - Quiz & Flashcards